13 Ekim 2016 Perşembe

Düğün Anı Tablosu

Bu yaptığım şeye daha iyi bir isim bulana kadar adı "düğün zımbırtı tablosu" olarak kalacaktır :)

Aslında bu fikir ilk olarak gelin çiçeğimin bana geri dönmesi üzerine filizlenmeye başladı. Düğünde ekstra atmalık bir çiçeğim yoktu o yüzden o anda o "kafayla" attım gitti. Sonradan evet biraz üzüldüm keşke başka bi çiçek atsaydım masalardan alsaydım ne olur du sanki diye ahlandım vahlandım ama evrene yolladığım geri dön çağrısı hiç ummadığım zamanda Gülşah'ın "e senin çiçeğin benddeeee" demesiyle yanıt bulmuş oldu. Çiçeğim geri gelmişti ama "çiçek kurutma talimatlarına" uyulmamıştı :) Dünya üzerinde böyle bir talimat var mıdır bilmiyorum ama çiçek kurutulacaksa baş aşağı asılır ve de öncesinde saç spreyi sıkılır. Bu şekilde yer çekime karşı gelmeden düz bir şekilde kurur çiçekler.












Düğün davetiyemi 2 hafta geceli gündüzlü nikah şahidimde olan Altuğ ile birlikte tasarladık. Bir nevi o da el emeği göz nuru. Saç aksesuarım desen Büşranın yetenekli ellerinden çıkan adeta bir sanat eseri. Tüm bunları bir araya getirerek , hem anıları taze tutmak hem de o güne dair yaşanmışlık içeren bir tablo sahibi olmaktı amacım.




Yaratıcılığınızı kullanıp düğünde nikahta kullandığınız birçok şeyi bu projede değerlendirebilirsiniz. Zevk ve hayal gücü tamamiyle size kalmış durumda :)





Öncelikle çiçekleri ayırdım , bir güzel spreyledim . Sonra yerleşim yapmak için tüm malzemeleri önüme topladım. Malum kararsızın tekiyim ölemi olsun böyle mi olsun ? Neyse en sonunda gözüme en hoş görünen şekilde çerçevemin zemin kısmına malzemelerimi dizdim. Çerçeveyi Koçtaştan almıştım. Sizde herhangi bir çerçeveyi kullanabilirsiniz , sadece dikkat etmeniz gereken şey çerçevenin derinlikli olması. Yani zemin ile cam arasında çiçeklerin ve diğer hacimli malzemelerin sığacağı derinlik kadar mesafe olması. Benimki büyük çiçeklerimi alacak kadar yere sahip diildi , bu yüzden küçük ve daha düz olanları kullandım geri kalanlar için yine zihni sinir projelerim var :)

Yapıştırma için hem silikon hemde uhu hard kullandım. Zemin biraz kaygan olduğu için silikon tutmadı kağıt malzemeleri.




Yaparken çektiğim 2 video var izlemek isteyenler için aşağıya ekliyorum







Umarım sizinde aklınızda birşeyler canlanmıştır ve hemen gidip kendi hikayenizi anlatan anı tablosunu ay pardon düğün zımbırtı tablosunu yapmaya başlarsınız. He ben üşenirim yapamam Pelin sen yap dersenizde mail atın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder